wtorek, 12 lutego 2013

Dzieci nie powinny umierać!

Dziś mija tydzień od śmierci Tymka   [*]
Piotruś odszedł wcześniej, był bardzo chory [*]


Dziś znów pójdę na cmentarz do moich dzieci i w całej swojej bezsilności znów upadnę na kolana i będę ich błagać o wybaczenie...
Będę rozprawiać znów w swojej głowie, co zrobiłam źle, co mogłam zrobić inaczej, bo mogłam nie ufać lekarzowi, który raptem 5 dni przed porodem powiedział że jest wszystko w porządku, że mogę się cieszyć...Oszukał mnie, cały świat mnie oszukał...!

Czemu tak się stało? Czemu na niektórych spada aż tak wiele nieszczęść? Czym sobie na to zasłużyliśmy?
Na niepłodność, na wadę genetyczną dziecka, na śmierć ich obojga...czym?

Nie wiedziałam, że można aż tak kochać i tęsknić że aż boli... a ja tak kocham i tęsknie że aż boli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz